Tiketing Servis je usluga koja omogućava klijentima da obaveste naš IT support, u situacijama kada postoji neki problem, zahtev, pitanje u vezi održavanja računara i mreže. IT support Digit Consulting-a registruje vaš zahtev putem telefona 711-11-08 ili slanjem e-mail-a na sledeću adresu:
ili preko portala našeg KORISNIČKOG SERVISA
U naslovu e-mail-a stavite naziv problema i ime korisnika, dok u polju tekst treba da navedete kratak opis problema, zahteva ili pitanja u vezi održavanja računara i mreže. Neko od našeg osoblja će vam se ubrzo javiti kako bi pristupio rešavanju vašeg zahteva.
Bilo da uputite zahtev telefonom, mailom ili lično kreirate zahtev na site-u, dobićete povratni e-mail sa obaveštenjem da je problem ( tiket ) registrovan. Nakon toga bićete obavešteni o statusu vašeg problema, kome je on dodeljen, kada će doći neko iz Digit Consulting-a da vam pomogne, status problema i da li je problem rešen ili još nije.
Arhivu tj. istoriju problema i njihove statuse možete videti na našem site-u logovanjem sa vašim kredencijalima ( user name i password ).