Microsoft Dynamics CRM je važna poslovna strategija koja čini vaše poslovanje posebnim i različitim od načina poslovanja vaše konkurencije.

Sakupljanje značajnih informacija o vašim klijentima i vodjenje evidencije o njima kroz CRM, omogućiće vam da im posvetite posebnu pažnju i preduzmete odredjene akcije u cilju poboljšanja odnosa sa njima i medjusobnog poverenja, što dovodi do osvajanja većeg dela tržišta u odnosu na konkurenciju.

Microsoft Dynamics CRM ima za cilj da pruži kompletan uvid u poslovanje klijenata sa vašom kompanijom. Onog trenutka kada vaša kompanija u potpunosti razume sve odnose, uticaje i komunikaciju sa klijentima tada dobija kompletan uvid o njihovim potrebama. Nakon toga,  te informacije mogu se koristiti za što efikasniju pripremu sastanaka, kako bi bili efikasniji u zadovoljenju sadašnjih i budućih potreba i ciljeva koje želite da ostvarite. Takodje, kroz rad sa CRM-om vi ćete prepoznati klijente sa kojima nije moguće saradjivati u odredjenom trenutku i od kojih se ne može profitirati što u svakom slučaju štedi vreme i novac. Svaki put kada nešto predvidite i izadjete klijentima u susret tj. kada odgovorite na njihove potrebe prilagodjavajući svoje proizvode i usluge u skladu sa tim – gradite poseban i trajan odnos, stiče se poverenje u proizvode i usluge koje im pružate. To znači i da stvarate proizvode i usluge na tako zadovoljavajuć i jednostavan način, da će klijenti pre posvetiti svoje vreme i novac vama nego konkurenciji. Onog trenutka, kada klijent stekne poverenje u vas, pružaćete još veći kvalitet svojih proizvoda i usluga. Ovo je i način da se već stečeni klijenti ubede da kupuju više proizvoda od vas ili da potpuno predju na vaše proizvode. Na taj način se borite sa konkurencijom i širite na tržištu.

ŠTA JE U STVARI MICROSOFT DYNAMICS CRM ?

Microsoft Dynamics CRM nije softver kao što na prvi pogled izgleda, već jedna veoma moćna strategija dizajnirana da vam pomogne da unapredite poslovanje, da se krećete napred, usavršavate i postignete maksimalne rezultate.

Microsoft Dynamics CRM podržava sve vaše sektore kroz module unutar njega, kako bi medjusobno saradjivali. Ti moduli su PRODAJA, MARKETING i SERVISNE USLUGE. Oni omogućavaju da se stvori jedna dobra baza podataka kojoj će svi sektori unutar kompanije moći da pristupe i koriste informacije u cilju veće efikasnosti rada sa klijentima.

Microsoft Dynamics CRM je u potpunosti prilagodljiv, integrisan alat koji u postojećem poslovnom okruženju pokriva sve aspekte efikasnog rukovođenja korisnicima i informacijama, povećava produktivnost, pruža superiorni korisnički servis i može biti dragocen izvor informacija pri donošenju važnih strateških i poslovnih odluka.

Microsoft Dynamics CRM – Sales uključuje sve zadatke vezane za kreiranje mogućnosti i zatvaranja prodaje. To uključuje:

  • Pronalaženje i servisiranje potencijalnih klijenata, kontrolisanje prilika tj. poslovnih šansi
  • Upravljanje kontaktima
  • Upravljanje klijentima
  • Praćenje nivoa zatvaranja prodaja
  • Upravljanje, kontrolisanje i praćenje komunikacije izmedju prodajnih timova i klijenata
  • Započinjanje marketinških kampanja sa merenjem uspeha
  • Održavanje baze podataka sa informacijama u vezi vaših proizvoda u jednostavnoj i lako dostupnoj formi. Vaš prodajni tim će uvek pri ruci imati sve potrebne informacije.

 

Microsoft Dynamics CRM - Customer services modul je osmišljen da poveća efikasnost pružanja usluga, kako bi bili sigurni da će pružene usluge uvek biti na najvišem nivou.

Ovaj modul ima u sebi alat koji klijentima pruža različite vrste podrške, na taj način im pomaže i omogućava jedan interaktivni, interpersonalni servis usluga kao što su preusmeravanje poziva i rasporedjivanje zahteva, upravljanje prometom, evidentiranje i praćenje poziva, prava ili žalbi klijenata i rešavanje njihovih problema.

Microsoft Dynamics CRM - Customer services modul najkraće rečeno pomaže customer service-u da :

  • Što lakše reši problematične situacije
  • Poboljša vezu sa klijentima
  • Omogući bolje praćenje kontakata i aktivnosti

 

Microsoft Dynamics CRM - Marketing omogućava sektoru marketinga da kreira i  analizira odredjene segmente klijenata i sprovodi marketinške kampanje kako bi se postigi željeni ciljevi.

Marketinške kampanje omogućavaju da se analiziraju rezultati kako bi sektor marketinga mogao da donosi odluke u cilju ostvarivanja veće zarade. Marketing će koristiti te podatke za planiranje, predvidjanje i daleko efikasnije ciljanje.

Marketinška kampanja uključuje sve zadatke povezane sa marketinškim aktivnostima koje se sastoje od :

  • Marketing plana i budžetiranja
  • Kreiranja i upravljanja ciljnim grupama klijenata
  • Kreiranja i planiranja kampanja
  • Izvršavanja i upravljanja kampanjama
  • Praćenja marketinških anketa

©2024 Digit Consulting doo. All Rights Reserved.

Search