Tipični problemi sa kojima se susreću ljudi iz prodaje:
- Nemogućnost pristupa relevantnim podacima o kupcima
- Zaboravnost u praćenju potreba kupaca i sastanaka sa njima
- Neorganizovanost u vodjenju ciljeva, zadataka
- Neorganizovanost u odgovaranju na mail-ove kupaca
- Prodajne prilike su negde po sveskama ili papirićima
- Nepostojanje pregleda budućih prodaja
- Nepostojanje informacije o istoriji dogadjaja vezanih za kupca
- Nemanje jasne slike koji kupci su profitabilni, a koji nisu
Tipični problemi sa kojima se susreće menadžment:
- Nedostatak informacija unutar menadžment tima
- Nedostatak informacija o aktivnostima ljudi iz prodaje
- Želja da se korisno upotrebe prodajni timovi
- Timski sastanci bez validnih podataka koji se svode na pretpostavke
- Ljudi iz prodaje koriste excel tabele ručno izradjene na sastancima. Ne postoje izveštaji, koji će prikazati buduću prodaju, prodaju po mesecima, regionu, komercijalisti itd.
Koliko se vremena nedeljno utroši na:
- Organizaciju e-mail poruka
- Pronalaženje pravog e-mail-a
- Pripremanje podataka pre sastanka prodaje ili tel. razgovore
- Kopiranje podataka izmedju dva sistema unutar preduzeća
- Prikupljanje aktivnosti prodavaca
- Pronalaženje istorijskih podataka o kupcu ( posete, sastanci, prodaje, problemi, e-mailovi, fax-ovi, pisma, fakture, ugovori, tel.pozivi )
- Informacije u vezi zaposlenog i njegovim aktivnostima
Koliko vremena menadžment utroši na:
- Pronalaženje podataka kroz informacioni sistem
- Praćenje aktivnosti ljudi iz prodaje
- Pripremanje izveštaja za sastanke
- Prikupljanje informacija o klijentu po različitim odeljenjima preduzeća
- Kreiranje izveštaja o budućim očekivanim prodajama
- Pronalaženje novih cross sell mogućnosti