j0422183

Tipični problemi sa kojima se susreću ljudi iz prodaje:

 

  • Nemogućnost pristupa relevantnim podacima o kupcima
  • Zaboravnost u praćenju potreba kupaca i sastanaka sa njima
  • Neorganizovanost u vodjenju ciljeva, zadataka
  • Neorganizovanost u odgovaranju na mail-ove kupaca
  • Prodajne prilike su negde po sveskama ili papirićima
  • Nepostojanje pregleda budućih prodaja
  • Nepostojanje informacije o istoriji dogadjaja vezanih za kupca
  • Nemanje jasne slike koji kupci su profitabilni, a koji nisu

 

 

 

  j0411803 small 

 Tipični problemi sa kojima se susreće menadžment: 

  • Nedostatak informacija unutar menadžment tima
  • Nedostatak informacija o aktivnostima ljudi iz prodaje
  • Želja da se korisno upotrebe prodajni timovi
  • Timski sastanci bez validnih podataka koji se svode na pretpostavke
  • Ljudi iz prodaje koriste excel tabele ručno izradjene na sastancima. Ne postoje izveštaji, koji će prikazati buduću prodaju, prodaju po mesecima, regionu, komercijalisti itd.

Koliko se vremena nedeljno utroši na:

  • Organizaciju e-mail poruka
  • Pronalaženje pravog e-mail-a
  • Pripremanje podataka pre sastanka prodaje ili tel. razgovore
  • Kopiranje podataka izmedju dva sistema unutar preduzeća
  • Prikupljanje aktivnosti prodavaca
  • Pronalaženje istorijskih podataka o kupcu ( posete, sastanci, prodaje, problemi, e-mailovi, fax-ovi, pisma, fakture, ugovori, tel.pozivi )
  • Informacije u vezi zaposlenog i njegovim aktivnostima

Koliko vremena menadžment utroši na: 

  • Pronalaženje podataka kroz informacioni sistem
  • Praćenje aktivnosti ljudi iz prodaje
  • Pripremanje izveštaja za sastanke
  • Prikupljanje informacija o klijentu po različitim odeljenjima preduzeća
  • Kreiranje izveštaja o budućim očekivanim prodajama
  • Pronalaženje novih cross sell  mogućnosti

 

 Za sve probleme sa kojima se oni susreću rešenje je MICROSOFT DYNAMICS CRM.

©2024 Digit Consulting doo. All Rights Reserved.

Search